Wij ontwerpen

merken die blijven

bestaan…

Wij ontwerpen

merken die blijven

bestaan…

Wij ontwerpen

merken die blijven

bestaan…

voor organisaties

met een tijdloze

missie.

voor organisaties

met een tijdloze

missie.

voor organisaties

met een tijdloze

missie.

Wat is een

tijdloos merk.

tijdloos merk.

tijdloos merk.

Een tijdloos merk is authentiek, eenvoudig en flexibel maar zonder zijn kern te verliezen.

Een tijdloos merk is authentiek, eenvoudig en flexibel maar zonder zijn kern te verliezen.

Een tijdloos merk is authentiek, eenvoudig en flexibel maar zonder zijn kern te verliezen.

expertises.

Lobi is een creatief communicatie bureau dat marketing en communicatie teams helpt bij het bouwen van een tijdloos merk. Waarbij we de volgende expertises inzetten.

rebranding.

Perfect voor organisaties die willen vernieuwen.

merkcreatie.

Perfect voor organisaties die willen groeien.

campagnes.

Perfect voor organisaties die hun bereik willen vergroten.

communicatie.

Perfect voor organisaties die hun merkervaring willen verbeteren.

rebranding.

Perfect voor organisaties die willen vernieuwen.

merkcreatie.

Perfect voor organisaties die willen groeien.

campagnes.

Perfect voor organisaties die hun bereik willen vergroten.

communicatie.

Perfect voor organisaties die hun merkervaring willen verbeteren.

rebranding.

Perfect voor organisaties die willen vernieuwen.

merkcreatie.

Perfect voor organisaties die willen groeien.

campagnes.

Perfect voor organisaties die hun bereik willen vergroten.

communicatie.

Perfect voor organisaties die hun merkervaring willen verbeteren.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.