

Waarom is branding nodig?
Swipe en leer waarom branding belangrijk is.
Met een authentieke uitstraling valt je merk/organisatie op en wordt het direct herkend.
Een consistente uitstraling versterkt de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van je merk/organisatie.
Als je branding écht goed doet kan een emotie losmaken waardoor je een sterke verbinding met je doelgroep creëert.
Een krachtig merk blijft in het geheugen van mensen hangen en vergroot de kans dat ze voor jou kiezen.
Met een authentieke uitstraling valt je merk/organisatie op en wordt het direct herkend.
Een consistente uitstraling versterkt de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van je merk/organisatie.
Als je branding écht goed doet kan een emotie losmaken waardoor je een sterke verbinding met je doelgroep creëert.
Een krachtig merk blijft in het geheugen van mensen hangen en vergroot de kans dat ze voor jou kiezen.





Kick-off sessie
Kennismaken en samen de doelen en visie van de organisatie bespreken. Een sessie waarin we van binnenuit starten en bepalen waar we naartoe werken.
Concept creatie
Huisstijl creatie
Productie
Lancering





Kick-off sessie
Kennismaken en samen de doelen en visie van de organisatie bespreken. Een sessie waarin we van binnenuit starten en bepalen waar we naartoe werken.
Concept creatie
Huisstijl creatie
Productie
Lancering





Kick-off sessie
Kennismaken en samen de doelen en visie van de organisatie bespreken. Een sessie waarin we van binnenuit starten en bepalen waar we naartoe werken.
Concept creatie
Huisstijl creatie
Productie
Lancering
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.