hoe we werken:

we maken het eigen.

maak

het eigen.

Samen met jou, je collega's en de doelgroep maken we een merk dat helemaal eigen is en meegroeit met jullie organisatie.

Hoe bouwen wij

een tijdloos merk?

Hoe bouwen wij

een tijdloos merk?

nieuwsgierig.

Door nieuwsgierig te blijven, komen we tot de kern van jullie verhaal.

nieuwsgierig.

Door nieuwsgierig te blijven, komen we tot de kern van jullie verhaal.

nieuwsgierig.

Door nieuwsgierig te blijven, komen we tot de kern van jullie verhaal.

Onze werkwijze.

Onze werkwijze.

Onze
werkwijze.

Elk creatief project vraagt om een duidelijke aanpak. We nemen jou en je team daarom mee in onze werkwijze.

Fase 1: maak het

werkbaar.

werkbaar.

Een authentiek merk is werkbaar voor jou en je team. In een aantal werksessies leggen we jullie verhaal en missie vast en vertalen die naar een merkidentiteit die meegroeit met je organisatie en past bij je software.

deelbaar.

Fase 2: maak het

Als je wilt blijven bestaan als organisatie moet jouw merk deelbaar zijn. Dat doen we door het creëren van campagnes, middelen en strategische content die aansluiten op je doelgroep.

voelbaar.

Fase 3: maak het

Als organisatie wil je dat medewerkers en klanten blijven. Daar is een voelbare verbinding voor nodig. Werkgeversmerk, consultancy en medewerkers trainingen zorgen voor die verbinding met je merk.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.