Wij willen de volgende
op de kaart zetten.

waarom?

Wij kijken op naar merken zoals HEMA, NS, WWF, Apple. Niet vanwege wat ze hebben bereikt maar omdat hun uitstraling. Hun merk tijdloos is. Ze weten wie ze zijn als organisatie en waar ze voor staan. Vanuit daar zijn ze gaan groeien, maar de kern en hun uitstraling blijft herkenbaar, authentiek en eenvoudig.

Wij willen de volgende
op de kaart zetten.

waarom?

Wij kijken op naar merken zoals HEMA, NS, WWF, Apple. Niet vanwege wat ze hebben bereikt maar omdat hun uitstraling. Hun merk tijdloos is. Ze weten wie ze zijn als organisatie en waar ze voor staan. Vanuit daar zijn ze gaan groeien, maar de kern en hun uitstraling blijft herkenbaar, authentiek en eenvoudig.

Wij willen de volgende
op de kaart zetten.

waarom?

Wij kijken op naar merken zoals HEMA, NS, WWF, Apple. Niet vanwege wat ze hebben bereikt maar omdat hun uitstraling. Hun merk tijdloos is. Ze weten wie ze zijn als organisatie en waar ze voor staan. Vanuit daar zijn ze gaan groeien, maar de kern en hun uitstraling blijft herkenbaar, authentiek en eenvoudig.

team.

art director.

team.

art director.

team.

art director.

eigen.

Een merk moet eigen voelen. Je moet er zelf achter staan. De belangrijkste vraag is dan ook: maakt dit jullie merk écht eigen?

eenvoudig.

Hou het simpel, nuchter, eenvoudig. We houden niet van ingewikkelde merken. Als iets niet nodig is laten we het weg.

tijdloos.

Maakt dit ons merk tijdloos, of zitten we volgend jaar weer aan de tekentafel? We kijken daarom altijd naar het grote plaatje.

De kern van
ons werk.

De kern van
ons werk.

De kern van
ons werk.

In een wereld die snel veranderd zijn het de authentieke, eenvoudige en flexibele merken die blijven bestaan.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.