

Waarom is mediastrategie nodig?
Swipe en leer waarom mediastrategie belangrijk is.
Een strategisch mediaplan zorgt dat je de juiste mensen bereikt, via de juiste kanalen en momenten.
Niet elke organisatie heeft een ton media budget. Dat betekent niet dat je niet kunt adverteren. Door je budget te optimaliseren kun je alleen in zetten op kanalen die resultaat opleveren.
Richt je boodschap op de juiste doelgroep en voorkom verspilling van middelen.
Houd je externe communicatie helder en uniform over alle kanalen heen. Waardoor je de doelgroep op verschillende manieren bereikt en weet te overtuigen.
Door vooraf te bepalen wat de belangrijkste resultaten zijn kunnen we sturen in de media inkoop en kanalen inzet. Waardoor je maximaal rendement behaalt met je mediabudget.
Een strategisch mediaplan zorgt dat je de juiste mensen bereikt, via de juiste kanalen en momenten.
Niet elke organisatie heeft een ton media budget. Dat betekent niet dat je niet kunt adverteren. Door je budget te optimaliseren kun je alleen in zetten op kanalen die resultaat opleveren.
Richt je boodschap op de juiste doelgroep en voorkom verspilling van middelen.
Houd je externe communicatie helder en uniform over alle kanalen heen. Waardoor je de doelgroep op verschillende manieren bereikt en weet te overtuigen.
Door vooraf te bepalen wat de belangrijkste resultaten zijn kunnen we sturen in de media inkoop en kanalen inzet. Waardoor je maximaal rendement behaalt met je mediabudget.





Kick-off
Samen bepalen we de communicatiedoelen, doelgroep en gewenste resultaten.
Analyse
Mediamix en kanaalstrategie
Plan van aanpak
Evaluatie en optimalisatie





Kick-off
Samen bepalen we de communicatiedoelen, doelgroep en gewenste resultaten.
Analyse
Mediamix en kanaalstrategie
Plan van aanpak
Evaluatie en optimalisatie
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.