Strategisch kijken naar je organisatie geeft focus. Met een goed geformuleerde merkstrategie weet je waar je voor staat, waar je naartoe wilt groeien en wat er te doen is om daar te komen. In een aantal werksessies komen we samen tot de kern van jullie organisatie.

merk
strategie.

merk
strategie.

merk
strategie.

Waarom is merkstrategie nodig?

Swipe en leer waarom merkstrategie belangrijk is.

visie.

Een merkstrategie zorgt ervoor dat iedereen in de organisatie weet waar je naartoe werkt. Het geeft richting en een visie: een stip op de horizon waar je samen naartoe kunt werken.

uniek.

We kijken samen naar jullie positie in de markt. Wat maakt jullie uniek ten opzichte van de concurrentie, en hoe kunnen we leren van andere markten om jullie unieke positie scherp te krijgen?

helder.

Aan het einde van dit traject ontvang je van ons een merkblueprint: een canvas dat je kunt ophangen op kantoor. Zo weten jullie altijd duidelijk waar je voor staat, wat er te doen is voor de organisatie en wat jullie verhaal is.

duurzaam.

Een goed geformuleerde merkstrategie zorgt ervoor dat je duurzaam kunt groeien. Met een stevige basis kun je regelmatig kleine verbeteringen doorvoeren, zodat je voorkomt dat je organisatie vergrijst en je over vijf of tien jaar opnieuw naar de tekentafel moet.

focus.

 Er is zoveel mogelijk dat het gevaar bestaat dat je merk richting je klanten verwatert. Ze weten dan niet meer waar je voor staat of wat je doet. Een merkstrategie helpt je om jezelf altijd één of twee duidelijke vragen te stellen die focus aanbrengen.

visie.

Een merkstrategie zorgt ervoor dat iedereen in de organisatie weet waar je naartoe werkt. Het geeft richting en een visie: een stip op de horizon waar je samen naartoe kunt werken.

uniek.

We kijken samen naar jullie positie in de markt. Wat maakt jullie uniek ten opzichte van de concurrentie, en hoe kunnen we leren van andere markten om jullie unieke positie scherp te krijgen?

helder.

Aan het einde van dit traject ontvang je van ons een merkblueprint: een canvas dat je kunt ophangen op kantoor. Zo weten jullie altijd duidelijk waar je voor staat, wat er te doen is voor de organisatie en wat jullie verhaal is.

duurzaam.

Een goed geformuleerde merkstrategie zorgt ervoor dat je duurzaam kunt groeien. Met een stevige basis kun je regelmatig kleine verbeteringen doorvoeren, zodat je voorkomt dat je organisatie vergrijst en je over vijf of tien jaar opnieuw naar de tekentafel moet.

focus.

 Er is zoveel mogelijk dat het gevaar bestaat dat je merk richting je klanten verwatert. Ze weten dan niet meer waar je voor staat of wat je doet. Een merkstrategie helpt je om jezelf altijd één of twee duidelijke vragen te stellen die focus aanbrengen.

1

Merkstrategie sessie

We starten van binnenuit. In een sessie van 2,5 uur kijken we naar de organisatie van binnenuit.

2

Onderzoek

3

Merkpositionering sessie

4

Merkverhaal sessie

5

Oplever sessie

1

Merkstrategie sessie

We starten van binnenuit. In een sessie van 2,5 uur kijken we naar de organisatie van binnenuit.

2

Onderzoek

3

Merkpositionering sessie

4

Merkverhaal sessie

5

Oplever sessie

1

Merkstrategie sessie

We starten van binnenuit. In een sessie van 2,5 uur kijken we naar de organisatie van binnenuit.

2

Onderzoek

3

Merkpositionering sessie

4

Merkverhaal sessie

5

Oplever sessie

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.