

Waarom is media-inkoop nodig?
Swipe en leer waarom media-inkoop belangrijk is.
Met de juiste media-inkoop wordt jullie budget zo effectief mogelijk ingezet om zoveel mogelijk mensen in de doelgroep te bereiken.
Met strategisch gekozen media-inkoop weet je zeker dat je jouw doelgroep bereikt en dat je investering resultaat oplevert.
Media is kostbaar; daarom is het voor veel organisaties belangrijk om effectief met de budgetten om te gaan.
De looptijd van een campagne kan strategisch worden ingezet. Met de juiste media-inkoop kun je variëren in bereik: eerst zoveel mogelijk mensen bereiken en na twee maanden meer focus aanbrengen om mensen over de streep te trekken.
Met de juiste media-inkoop wordt jullie budget zo effectief mogelijk ingezet om zoveel mogelijk mensen in de doelgroep te bereiken.
Met strategisch gekozen media-inkoop weet je zeker dat je jouw doelgroep bereikt en dat je investering resultaat oplevert.
Media is kostbaar; daarom is het voor veel organisaties belangrijk om effectief met de budgetten om te gaan.
De looptijd van een campagne kan strategisch worden ingezet. Met de juiste media-inkoop kun je variëren in bereik: eerst zoveel mogelijk mensen bereiken en na twee maanden meer focus aanbrengen om mensen over de streep te trekken.





Budget & scope kick-off
We bepalen samen de budgetten, doelen en regio’s. Zo ontstaat een duidelijke basis voor het media-inkoopproces.
Mediamix selectie
Media strategie
Media-inkoop
Monitoring & optimalisatie





Budget & scope kick-off
We bepalen samen de budgetten, doelen en regio’s. Zo ontstaat een duidelijke basis voor het media-inkoopproces.
Mediamix selectie
Media strategie
Media-inkoop
Monitoring & optimalisatie





Budget & scope kick-off
We bepalen samen de budgetten, doelen en regio’s. Zo ontstaat een duidelijke basis voor het media-inkoopproces.
Mediamix selectie
Media strategie
Media-inkoop
Monitoring & optimalisatie
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.