

Waarom is drukwerk nodig?
Swipe en leer waarom drukwerk belangrijk is.
Goed vormgegeven drukwerk blijft bij mensen hangen en zorgt voor een blijvende herinnering aan je merk.
Drukwerk straalt zorg, kwaliteit en betrouwbaarheid uit, en versterkt zo de uitstraling van je merk,
Online communicatie is vaak vluchtig, drukwerk is hier een tegenhanger van. Het geeft je de kans om helder te communiceren zonder de afleiding van notificaties, e-mails of social media.
Goed vormgegeven drukwerk blijft bij mensen hangen en zorgt voor een blijvende herinnering aan je merk.
Drukwerk straalt zorg, kwaliteit en betrouwbaarheid uit, en versterkt zo de uitstraling van je merk,
Online communicatie is vaak vluchtig, drukwerk is hier een tegenhanger van. Het geeft je de kans om helder te communiceren zonder de afleiding van notificaties, e-mails of social media.





Briefing sessie
Samen bespreken we de doelen, doelgroep en gewenste uitstraling. Zo leggen we een duidelijke basis voor het ontwerpproces.
Ontwerponderzoek
Conceptschetsen/proefdruk
Drukklare bestanden
Oplevering





Briefing sessie
Samen bespreken we de doelen, doelgroep en gewenste uitstraling. Zo leggen we een duidelijke basis voor het ontwerpproces.
Ontwerponderzoek
Conceptschetsen/proefdruk
Drukklare bestanden
Oplevering





Briefing sessie
Samen bespreken we de doelen, doelgroep en gewenste uitstraling. Zo leggen we een duidelijke basis voor het ontwerpproces.
Ontwerponderzoek
Conceptschetsen/proefdruk
Drukklare bestanden
Oplevering
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.
Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams
In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.
Merkstrategie
Merkpositionering
Merkverhaal
Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.
Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.
Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.