Een lancering is een zorgvuldig gecreëerd hoogtepunt. Het is het moment waarop strategie, concept, branding en productie samenkomen. Samen met jouw organisatie zorgen we voor de perfecte timing, zodat alles klopt. Het beste resultaat ontstaat wanneer de krachtige boodschap niet alleen de doelgroep bereikt, maar ook intern inspireert en trots creëert.

merk
lancering.

merk
lancering.

merk
lancering.

Waarom is een lancering nodig?

Swipe en leer waarom een lancering belangrijk is.

betrokken.

Een goede lancering creëert verbinding. Niet alleen met je doelgroep maar ook binnen je organisatie. Het zorgt voor trots, enthousiasme en eigenaarschap.

aandacht.

Door een grote hoeveelheid media aandacht in een korte periode te plannen zorg je voor aandacht rondom een nieuw merk of campagne. Deze aandacht zorgt voor potentiële nieuwe klanten, medewerkers of kansen.

activatie.

Een lancering van je merk of campagne is het begin moment van de activatie. De activatie is een doorlopend proces waarin je van concept naar beleving gaat.

communicatie.

Communicatie is het belangrijkste en vaak vergeten onderdeel van branding, marketing en advertenties. Door een sterke lancering te creëren zorg je voor een heldere communicatie richting je klanten.

betrokken.

Een goede lancering creëert verbinding. Niet alleen met je doelgroep maar ook binnen je organisatie. Het zorgt voor trots, enthousiasme en eigenaarschap.

aandacht.

Door een grote hoeveelheid media aandacht in een korte periode te plannen zorg je voor aandacht rondom een nieuw merk of campagne. Deze aandacht zorgt voor potentiële nieuwe klanten, medewerkers of kansen.

activatie.

Een lancering van je merk of campagne is het begin moment van de activatie. De activatie is een doorlopend proces waarin je van concept naar beleving gaat.

communicatie.

Communicatie is het belangrijkste en vaak vergeten onderdeel van branding, marketing en advertenties. Door een sterke lancering te creëren zorg je voor een heldere communicatie richting je klanten.

1

Lanceringsplan

We maken een duidelijk plan wat er nodig is om een merk en campagne te lanceren. Zo ontstaat een duidelijke routekaart voor een succesvolle lancering.

2

Middelen productie

3

Interne communicatie

4

Externe communicatie

5

Evaluatie

1

Lanceringsplan

We maken een duidelijk plan wat er nodig is om een merk en campagne te lanceren. Zo ontstaat een duidelijke routekaart voor een succesvolle lancering.

2

Middelen productie

3

Interne communicatie

4

Externe communicatie

5

Evaluatie

1

Lanceringsplan

We maken een duidelijk plan wat er nodig is om een merk en campagne te lanceren. Zo ontstaat een duidelijke routekaart voor een succesvolle lancering.

2

Middelen productie

3

Interne communicatie

4

Externe communicatie

5

Evaluatie

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.