Een sterk werkgeversmerk laat zien wie de organisatie is en waarom talent bij jullie wil werken. Zo wordt het makkelijker om de juiste mensen te vinden en behouden, wat bijdraagt aan duurzame groei.

werkgevers
merk.

werkgevers
merk.

werkgevers
merk.

Waarom is een werkgeversmerk nodig?

Swipe en leer waarom een werkgeversmerk belangrijk is.

aantrekken.

Een duidelijk werkgeversmerk trekt talent aan dat bij de organisatie past. Zo vergroot je de instroom van de juiste kandidaten.

cultuur.

Jullie organisatie toont waar de je voor staat en welke waarden belangrijk zijn. Dat geeft kandidaten een duidelijk beeld bij het maken van hun keuze. Passen ze in dit team of niet?

opvallen.

Om nieuwe medewerkers binnen te halen moet je opvallen. Met een strategisch gekozen werkgeversmerk val je op in de markt.

plezier.

Naast het aantrekken van nieuwe medewerkers zorg je er ook voor dat je huidige medewerkers met plezier naar werk gaan.

aantrekken.

Een duidelijk werkgeversmerk trekt talent aan dat bij de organisatie past. Zo vergroot je de instroom van de juiste kandidaten.

cultuur.

Jullie organisatie toont waar de je voor staat en welke waarden belangrijk zijn. Dat geeft kandidaten een duidelijk beeld bij het maken van hun keuze. Passen ze in dit team of niet?

opvallen.

Om nieuwe medewerkers binnen te halen moet je opvallen. Met een strategisch gekozen werkgeversmerk val je op in de markt.

plezier.

Naast het aantrekken van nieuwe medewerkers zorg je er ook voor dat je huidige medewerkers met plezier naar werk gaan.

1

Workshops

Samen met jullie medewerkers duiken we in het werkgeversmerk. Welke waarden zijn belangrijk en wat maakt jullie organisatie de beste plek om te werken? Deze vragen beantwoorden we in een tweetal sessies.

2

Strategie & positionering

3

Conceptontwikkeling

4

Content & middelen productie

5

Implementatie

1

Workshops

Samen met jullie medewerkers duiken we in het werkgeversmerk. Welke waarden zijn belangrijk en wat maakt jullie organisatie de beste plek om te werken? Deze vragen beantwoorden we in een tweetal sessies.

2

Strategie & positionering

3

Conceptontwikkeling

4

Content & middelen productie

5

Implementatie

1

Workshops

Samen met jullie medewerkers duiken we in het werkgeversmerk. Welke waarden zijn belangrijk en wat maakt jullie organisatie de beste plek om te werken? Deze vragen beantwoorden we in een tweetal sessies.

2

Strategie & positionering

3

Conceptontwikkeling

4

Content & middelen productie

5

Implementatie

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.

Onze EIGEN workshop voor marketing & communicatie teams

In deze 2,5 uur durende workshops beginnen we met de zoektocht naar de kern van jullie organisatie. We kijken van binnenuit naar de organisatie, naar jullie positionering, klanten, verhaal en uitstraling.

Merkstrategie

Merkpositionering

Merkverhaal

merkblueprint
methode.

Jouw propositie in een overzicht

De merkblueprint methode geeft ons de mogelijkheid om van binnenuit de organisatie in kaart te brengen. We beginnen met jullie missie en eindigen met jullie uitstraling.

merkanalyse
methode.

Analyse van de verbeteringen van jouw merk

We kijken samen met medewerkers, klanten en het bestuur naar de organisatie. Wat is jullie positie in de markt en waar liggen jullie kansen.

merkverhaal
methode.

Jouw verhaal consistent overbrengen.

In deze creatieve sessie kijken we naar jullie huidige uitstraling. Sluit deze nog aan bij jullie strategie en positionering? Of zijn er veranderingen nodig.